C shutterstock_153221729.jpg

Klachtenprocedure

Wil je een klacht bij ons indienen?
Je kunt een e-mail met je klacht opsturen naar: klachten@poliservice.nl of vul ons contactformulier in.

Je kunt je klacht ook telefonisch aan ons doorgeven. Je kunt onze medewerkers elke werkdag van 8.00 tot 17.00 uur bereiken via telefoonnummer 030-698 18 18.

Stuur je ons liever een brief? Dat kan naar:

Poliservice B.V.
T.a.v. Klachtenservice
Postbus 369
3700 AJ ZEIST

Wil je altijd duidelijk je naam, adres, woonplaats en contract-/polisnummer vermelden?

Wanneer krijg je antwoord?
Binnen 10 werkdagen ontvang je van ons een antwoord op je klacht. Als dit niet lukt, dan informeren wij je daar tijdig over.

Als je ontevreden bent over de oplossing
Wij doen er alles aan je klacht goed op te lossen. Blijf je niet tevreden? Dan kun je de klacht voorleggen aan een onafhankelijk klachteninstituut, het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid). Informatie over het Klachteninstituut kun je vinden op de website www.kifid.nl. Je kunt rechtstreeks contact opnemen met het Kifid. Het e-mailadres is: consumenten@kifid.nl Het Kifid is ook bereikbaar via telefoonnummer 070-333 89 99. Verder kun je een brief sturen naar:

Kifid
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG

Andere instanties
Er bestaat een mogelijkheid dat de oorzaak van je klacht gezocht moet worden bij een geldverstrekker of verzekeraar. Wij verwijzen je dan naar de juiste instantie.

Ombudsman Pensioenen
De Ombudsman Pensioenen is een onafhankelijke instelling voor klachten en geschillen over de uitvoering van het pensioenreglement van een verzekeraar. Het voorleggen en behandelen van klachten is gratis. De contactgegevens zijn:

Ombudsman Pensioenen
Postbus 93560
2509 AN DEN HAAG
070-333 89 65
www.ombudsmanpensioenen.nl

De rechter
Wil je geen gebruik maken van deze klachtenbehandelingsmogelijkheden? Dan kun je het geschil voorleggen aan een bevoegde rechter.